Online Handel Kort Spill Beste


Tre kortspill alternativer til Hearthstone De observante Murloc plagerne blant dere vil allerede vite at wersquove fikk mye kjærlighet til Hearthstone og effekten detrsquos hadde. Men ikke everyonesquos overbevist om at itrsquos digital CCG for dem. Hearthstone blir stadig kritisert for å mangle dybden av Magic: The Gathering, for å stole på RNG-effekter, og for slitasje av rangerte stablespill. Når vi kjører vår ukentlige artikkel om spillet, foreslår noen i kommentarene uansett at vi tar en titt på noe annet. Vel, her går vi. Jeg har tatt en titt på noen av Hearthstones sentrale konkurrenter. De kan ikke ha produksjonsverdien til et Blizzard-spill, men hver gir noe annerledes når det gjelder stil og systemer som kan vise din interesse på en måte som Hearthstone doesnrsquot. Og, hvis ikke noe annet, er det ingen fare for å møte en knivsjuggler i noen av dem. ldquoPutt dette eplet på yourhelliprdquo NEI fordi jeg vet hva som kommer til å lykkes. Scrolls er den andre fulle utgivelsen fra Minecraft-beslutningstakere Mojang. Først annonsert i begynnelsen av 2011, brukte det et år i lukket test, deretter en annen i åpen beta, før den endelig ble lansert i desember i fjor. Bortsett fra den vanlige versus modusen, inkluderer resultatene av den langvarige utviklingssyklusen daglige utfordringsscenarier mot AI, rangerte spill, og en arena-stil utkastningsmodus kalt dommen. Howrsquos det forskjellige Scrolls rister opp det vanlige CCG-formatet ved å legge til det klassiske strategispillet: en heksebrett. Når du spiller et skapningskort, velger du et sted på din side av brettet for at det skal vises, noe som tvinger deg til å tenke ikke bare på hvilke skapninger du setter i ditt kort, men også hvordan yoursquoll plasserer dem når de treffer slagmarken. Det er noen andre digitale kortspill som fokuserer på forsiktig posisjonering, men ikke så tung som Scrolls. Det føles nesten som et brettspill, men kortets samle - og dekkbygningsaspekter holder det innenfor CCG-riket. Dekkbygning Klikk på pilene øverst til høyre for å forstørre. Istedenfor et livs total, har du og din motstander begge fem avguder, en på slutten av hver rad. Ødelegge tre av dine motstanderens idoler, og du vinner, så du prøver å kapitalisere på utsatte avguder mens du blokkerer deg selv, er nøkkelen. Hver skapning angriper etter et visst antall svinger, slående hva som helst rett foran den. Du kan ikke gjøre noe på motstanderen din, men angrepstimerne på skapninger gir deg lenge nok til å sette opp dine forsvar for å forstyrre deres neste trekk. Rulle er nydelig å se på. Det er en rekke forskjellige slagmarker å spille på, og hver spillestil har skapninger og kortkunst som passer dem. Du kan kjøpe forskjellige utseende tegn og avguder med in-game eller ekte penger for å legge til en mer tilpasset personlighet til kampene dine. Det ville være nesten umulig å nå detaljnivået og brukervennligheten som Hearthstonersquos-grensesnittet har, men det skjer mye mer i Scrolls. En annen signifikant forskjell er måten Scrolls håndterer mana. Hver tur gir deg lov til å ofre et kort for å enten tegne to nye kort eller få en permanent økning til en bestemt type mana. Manaen din regenererer i begynnelsen av hver tur, men det gjør ikke automatisk opp som i Hearthstone. Dette kan tvinge deg til noen ubehagelige utkast, men det frigjør også dekkalternativene dine. For de som er kjent med Magic: The Gathering, må du donrsquot fylle dekk med manakort som muligens kan bli døde trekker. For de som er kjent med Hearthstone, trenger du ikke bekymre deg for å sette kortspill inn i kortstokken din så mye. Hvorfor skal jeg spille det? Ruller er et godt valg hvis du er ute etter en CCG som har litt mer dybde uten mye mer kompleksitet. Mens det er nesten like mange unike eller overraskende kortmekanikere som funnet i Hearthstone, legger heksekortet et ekstra lag på å tenke på hver tur. I tillegg er det mye mindre utfordrende å samle kort, med gull for pakker kommer raskt og muligheten til å kjøpe forskjellige spesifikke kort hver dag. Scrolls har en gratis prøveversjon, som kan oppgraderes til fullversjonen for 5 på sitt offisielle nettsted. Nåværende side: Side 1Pokmon TCG Pokmon TCG Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, vennligst kontakt kundesupport. Det beste PC-kortspillet Hva er det beste CCG Det er ikke et spørsmål vi har spurt bare for noen år siden, da noen grunnleggende porter av papirbaserte systemer og noen minispill i større titler var alt vi hadde tilgang til. Nå er det en av de raskest voksende sjangrene i verden. Hva det betyr er at noen (oss) trenger å legge ned den objektive sannheten (subjektiv mening) som er best (vi nyter mest). Vel dekke alt fra den største spilleren i sjangeren i dag (du vil aldri gjette hva det er), hvem bærer best fra papir, opp-og-comers du kanskje ikke har hørt om, og selv hva i horisonten. Hvorfor er ikke-utgitte spill i en best-of-list Fordi det er en liten og stadig voksende sjanger, var det glade for dem, og det er godt å vite hva som kommer. Hvis de kommer ut og er litt guff, vil de selvfølgelig bli rammet fra arkivene, aldri å bli snakket om igjen. Hex: Shards of Fate Hex er i likhet med Magic Duels på mange måter, ikke minst fordi spillets system er så lik Wizards at det er en pågående lovlig kamp over det. Imidlertid har Hex en mer konkurransedyktig vinkel mot den, og har ikke en ekte levetid tilsvarende å matche inn, ingen begrensninger på hvilke kort som er tilgjengelige. Mens mange av de grunnleggende byggeblokkene i spillet er de samme, har Hex langt mer kraftige effekter til billigere kostnader og utnytter sin digitale natur. Selv med intro dekk som er gitt til noen ny konto gratis, vil du gjøre noen ødelagte ting på tidlige svinger eller har muligheten til å bygge noen form for dekk du liker fra delene. Individuelle kort er også svært modifiserbare, slik at du kan sette inn perler i dem som forandrer effekten. Mange er i stand til å forvandle seg til flere former, eller motstandere vil være i stand til å blande kort i kortstokken, som begge er vanskelige eller umulige å gjøre i et fysisk spill. Det er et annet lag av strategi på toppen av det som allerede er et svært komplisert system, men det er velkommen for å tillate mer tilpassing og wackier typer kort. Hex har en singleplayer-komponent som gir flere belønninger jo flere du får, og en rekke multiplayer-moduser. Det er ikke så lett å komme inn uten å slippe litt penger, men det er en åpenbar progresjon fra en modus til den andre, og noen heldige åpninger kan bli omgjort til in-game valuta via auksjonshuset. Den eldste Scrolls: Legends Abonner på PCGamesN på YouTube Bethesdas første CCG er ikke lenger innhyllet i hemmelighold. Faktisk, vi har spilt det og det er virkelig ganske strålende. Med en bunke av visuelle og design-signaler fra Hearthstone, legger The Elder Scrolls: Legends nok av sine egne systemer og mekanikere til å hindre eventuelle anklager at det er bare en annen klone av Blizzards enormt populær CCG. Det er også i åpen beta nå hvis du vil prøve det ut. Den mest bemerkelsesverdige forskjellen er tillegg av et kjørefelt som deler brettet helt nedover. Den høyre sidelinjen (Shadow Lane) tilbyr skjul for en enkelt sving, den venstre lane (Field Lane) har ingen effekt. Det høres ut som en ubetydelig funksjon, men å måtte bestemme hvilken banen for å plassere et bestemt kort eller begynne å legge et angrep på, legger til en stor dybde til Legends. Skjulet tilbys av Shadow Lane, for eksempel, kan slå tidevannet av en kamp ved å tilby beskyttelse for svakere kort som ellers ellers ville bli tørket av brettet. TES: L blir også utviklet av Dire Wolf Digital. Du har sikkert aldri hørt om dem fordi dette er deres første tittel, men en stor del av deres design - og utviklingspersonale er magiske spillere på høyt nivå - enten nåværende topp-tier-prosjekter eller medlemmer av Hall of Fame. Det betyr at de kjenner sjangeren, og det viser egentlig i TES: L, som spiller som et fullblods kortspill med et lag Elder Scrolls maling på den. Hearthstone Abonner på PCGamesN på YouTube Kremet av avlingen, toppen av stabelen og en av de vennligste gratis å spille spill der ute. Denne listen sannsynligvis ikke ville eksistere uten Hearthstone som det startet genres popularitet etter noen år med passiv popularitet og ble raskt en av de mest spillte spillene i verden. Men hvorfor er det så bra Enkelhet og flyt. Alle kan plukke opp og spille Hearthstone, og det vil gi mening for dem. Kanskje de ikke helt forstår hva de gjør eller gjør de beste taktiske spillerene, men det er øyeblikkelig glede å dra mennene dine rundt den sandete slagmarken, se dem slå sammen i hverandre og store, vennlige tall dukker ut. Takket være dette vil det også kjøre på blodig noe, inkludert tabletter og telefoner. Over sine konkurrenter har det også den elegansen som den beveger seg med. Hearthstone reagerer på å legge inn det beste av alle spillene her, og stopper deg aldri fra å ta en handling eller kaste stave så raskt eller sakte som du vil, innen fristen. Du kan tenke i minutter, og kjøre opp en rekke kommandoer, og det vil gjerne utføre hver, som flyter fra den ene til den andre i rekkefølge og aldri føles klosset eller uhåndterlig. Kanskje det beste av alt, det er et blomstrende konkurransedyktig samfunn. Å spille inn i det vil nok ikke være en lett oppgave etter så mange utgivelser (det er derfor vi laget en praktisk Hearthstone-guide for nybegynnere), men Blizzard ser på måter å lindre den kampen for nye spillere på. Det er også ganske enkelt å spille gratis hvis du bruker gullet ditt smart og holder opp med daglige belønninger, selv om du ikke er spesielt god. Faeria er en helt vanlig CCG med en bemerkelsesverdig vri: du må selv bygge brettet. Resultatet er et kortspill som spiller mer som et strategispill, og det fører til utrolige taktiske variasjoner. Du starter et spill som vender mot fienden din over et hav av ledige fliser som venter på å bli bygget på. Med muligheten til å bygge to standardfliser, eller en spesiell flis per tur, kan du enten gå rett mot motstanderen eller se etter Faeria-brønnene som er prikket rundt kartet - dette er spillets magiske ressurs, og det er viktig å kontrollere dem hvis du vil spill høyere kostnadskort. Det betyr at du enten kan prøve og kvele motstanderen din ut av ressurser eller avtale direkte skade for en tidlig gevinst. Faeria har også en av de mest allsidige dekkbygningsmekanikkene i sjangeren, og det er spesielt praktisk for kortspilletilkomne. I stedet for at spilleren blindt prøver å gjøre endringer i en startpakke, oppfordrer Faeria spillere til å bygge sine egne dekk fra grunnen av ved å velge kodekser - en samling av tre kort som alle synergiserer med hverandre. Alt du trenger å gjøre er å fortsette å plukke kodekser til du har fullt dekk, og fordi mange av dem vil dele samme terrengtype eller korteffekt, er det alltid rikelig med strøm som kan ekte ut av hånden din. Minigamen som lanserte tusen, sender sitt eget frittstående produkt. Og det er ikke vanskelig å se hvorfor. Gwent er - eller i det minste var i skjulet i The Witcher 3 - langt mer tilgjengelig enn din gjennomsnittlige CCG. Du legger kortene dine ned over tre rader, hvert kort har en verdi, høy poeng vinner. Men selvfølgelig, flytt deg bort fra barnehagens skråninger og det er mye å lære. Nesten like viktig som hvilke kort du spiller, er når du spiller dem, og du vil ofte finne deg selv å miste en runde med vilje for å vinne kampen. For den frittstående versjonen har CDPR gjort en rekke endringer. Spillbrettet og kortene selv har blitt prettied opp, og nesten ethvert kort du spiller nå har en eller flere ekstra effekter. Det er gjort bort med noe av roen til klassisk Gwent, men er nødvendig for å gjøre spillet funksjonelt som en PvP-proposisjon. Når det er sagt, hvis du ikke er en person, er det også en ti-timers singleplayer-kampanje. Chronicle: Runescape Legends Fra det som først så ut som en low-effort Hearthstone-klone, har folkene på Jagex laget noe helt annet enn de andre oppføringene i sjangeren. I Chronicle skal du bruke kort som en måte å fortelle historien om din helt eller Legend, samtidig som kortene du møter kan ha noen effekt på motstanderen din. Det grunnleggende målet er å bøye legen din i løpet av en runde for å gi dem en fordel under direkte dueller med motstandernes Legend. Det er en interessant formel og synes å passe et sted mellom dekkbygning og vanlige konkurransedyktige varianter. Hver runde er på en dobbeltsidig spredning av en vakkert taktil bordplaten, titulær Chronicle. Når begge legender gjør det gjennom runden møter de hverandre og tar direkte skade før neste runde blir i gang. Ulike legender bringer sine egne lekestiler inn i brettet, noe som resulterer i en stor variasjon der levedyktige dekk er opptatt. Chronicle er også kjent for å ha i utgangspunktet samme opprinnelse som Hearthstone - en massiv dedikert fanbase for en langvarig MMO med en rik historie. Motstå trang til å scoff - sikkert, Runescape var og vil aldri bli titan WoW ble, men det er mange spillere der. Enda viktigere, det er mye penger og et stort utviklings team som har vokst og modnet i mer enn et tiår. Chronicle: Runescape Legends er nå i åpen beta. noe som betyr at du kan prøve det ut gratis akkurat nå. Magic Duels Magic Duels er en merkelig ting å anbefale. Det er bra og funksjonelt, med en heftig enkeltspillkomponent som vil vare noen timer uten noen investering og gir deg en oppfølging til noen kortpakker. Theres en smattering av online moduser og gull er utdelt pent, pluss det er et maksimum du kan betale før alle kortene er låste dvs omtrent prisen på et vanlig spill. Dessverre er det også litt ødelagt - manglende funksjoner fra tidligere spill og ikke la spillerne bygge egne dekk for å fullføre daglige oppdrag for belønninger. Så hvorfor er det her Fordi det er den beste havnen i Magic, er det. og Magic er et utrolig spill. Trading litt av den enkle Hearthstone-innen for dypere strategi, Magic er lett en av de beste spillene vi noensinne har spilt. Det er så mye å vurdere på hvert punkt i et Magic spill - og til og med før du tenker på hvordan du bygger dekk - og det har fantastisk smak til kortene sine, noe som gir et mer interessant bilde enn hva som helst grunnleggende spillhandling det kan representere. Dueller endrer seg til MTG-formelen gjør det lettere å forstå og det er tydelig påtatt av Wizards of the Coast som et gateway-stoff til kartongen sprekk seg selv. Magic The Gathering: Online (magic. wizardsencontentmagic-online-products-game-info) er en mer nøyaktig port av alle systemene og kortene, men er vanskelig å godkjenne med mindre du er en fan. Den bruker samme prisstruktur som den fysiske versjonen, og er også en dårlig designet, vanskelig å bruke klient. Men Duels plukker opp og spiller på den beste måten og har gode opplæringsprogrammer for å lære deg hver del av det som er et svært komplekst spill. Dens planlagt å bli jevnlig oppdatert med grupper av nye kort som de blir utgitt i virkeligheten sammen med nye tilknyttede kampanjer og moduser. Men det du kanskje spørger er et kortspill-spill. Det er en undergenre hvor hver spiller starter med en identisk dekk og deretter en serie kort som de kan kjøpe ved hjelp av ulike ressurser generert av disse startkortene. Disse kortene går da inn i deres kastehull, som blandes inn i dekkene sine når de går tom for kort. Du starter hver tur med fem kort og kasserer alt du ikke bruker - vanligvis det vil ikke være noen av dem - på slutten. Det er et helt annet fokus, som flytter den strategiske dekkbygningsdelen av spillet inn i spotlighten, men holder grunnleggende bekymringer som kortsekvensering og ressursutgifter på plass. Hvis du er den typen person som liker å spille combo dekk med store enkelt svinger, dekker bygningen alt om det. Ascension seg selv er en av de beste der ute, og en av de få som er tilgjengelige på PC. Det er ikke en spesielt stor port av mobilversjonen, men funksjonell, og selve spillet er godt nok til å være verdt det litt dårlige grensesnittet. Kraft og runer er dine to ressurser, runer som lar deg kjøpe nye kort til dekk og kraft, slik at du kan beseire monstre for seierspoeng. Hvert kort i ditt dekk på slutten av spillet har også en verdi, men å stable ditt dekk med crap vil ikke være effektivt. Dens om å finne effektive måter å generere disse ressursene, tegne flere kort fra dekk og garantere at du spiller så mange av dine kraftige kort hver tur som mulig. Du kan gjøre dette ved å holde kortstokken liten eller bruke kort som forblir i spill, i stedet for å bli blandet inn igjen - det er en stor mengde variasjon, og nå et sett med sett som skal blandes og matche kortene fra. Vakkert kunst, vanlige oppdateringer og veldig raske spill gjør det mulig å kaste bort litt tid med. AI er kompetent, men du må gå online for å finne en ekte utfordring. Yomi er den merkelige kombinasjonen av kamp og kortspill som opprinnelig ble utgitt i papirform flere år tilbake. Det fungerer på et stein, papir, saksystem med visse trekk mot andre trekk og forskjellige angrepshastigheter som gir din prioritet i speilflytteforhold. På toppen av det er en haug med spesielle forhold som endrer spesifikasjoner. I hovedsak er det all taktisk tenkning, beslutningsprosesser og tankespill som Street Fighter på høyt nivå handler om uten reaksjonstidene og mekanisk ferdighet som kreves. Jeg var skeptisk da jeg først oppdaget det, men det virker langt bedre enn det virker som det ville. Å hjelpe mye er en utrolig godt tegnet av fargerike og varierte tegn. Hvert kort har dem til å gjøre noen utrolige manøvrer emblazoned på den og det er sannsynligvis den beste samlingen av kunst på denne listen. De har også alle sine egne unike spillestiler og fokus, som i stor grad passer inn i standard kortspill arketyper som kontroll eller combo. Hvis du er en fan av halvparten av Yomis-konseptet, er det verdt å se på. Kortspillvifter finner et interessant nytt system som ikke krever noen dekkbygning for å komme inn på. Fighters vil gjenkjenne mange av de involverte temaene og nyte måten de har blitt integrert i et simultan-sving system. Det er våre valg. Hva vi savner Hva er du glade for? Gi oss beskjed i kommentarene nedenfor. Du er i ferd med å forlate et nettsted som drives av The Pokmon Company International, Inc. Pokmon Company International er ikke ansvarlig for innholdet på en koblet nettside som ikke drives av The Pokmon Company International. Vær oppmerksom på at disse personvernspolitikk og sikkerhetspraksis kan avvike fra The Pokmon Company Internationals-standarder. Klikk Fortsett for å besøke PokemonCenter, vår offisielle nettbutikk. Personvern - og sikkerhetspolitikkene er forskjellige. Rapporter upassende skjermnavn Vil du varsle Pokemon-personalet som du mener er et upassende skjermnavn Rapporter upassende skjermnavn Pokemon-administratorer har blitt varslet og vil se skjermnavnet for å overholde vilkårene for bruk. Rapporter upassende skjermnavn Din forespørsel kunne ikke fullføres. Vær så snill, prøv på nytt. Hvis problemet vedvarer, må du kontakte kundeservice.

Comments