Is Forex Trading Alltid Lønnsom


Tråd: Er forex alltid lønnsomt (7) Forex Forum mt5 ndash Introduksjon. Forex markedet er høy avkastning og risikabelt middel for å ta fortjeneste ved drift med valutakursene. Instrumenter for arbeid på Forex markedet på mange måter fastslå resultatet av valutahandling gjort av Forex markedsdeltakere ndash meglere. Hver Forex megler tilbyr sin egen terminal, men det meste av meglere og forhandlere stemmer overens med valg av MetaTrader 4 og MetaTrader 5 terminaler. Dette forumet er laget for de som foretrekker terminalen til MetaTrader-serien i handel på Forex. Forex Forum mt5 ndash handel diskusjon. Forex markedet prognoser, uavhengige meninger av nybegynnere handelsmenn og eksperter i valutamarkedet ndash alt dette finner du på Forex forum for handel diskusjon. Solid erfaring med arbeid på Forex er å foretrekke, men alle kommer, inkludert Forex-nybegynnere, kan komme og dele sin mening også. Gjensidig hjelp og dialog ndash hovedmålet med kommunikasjon på Forex-forum, viet til handel. Forex Forum mt5 ndash dialog med meglere og handelsmenn (om meglere). Hvis du har negativ eller positiv erfaring med å jobbe med Forex megler, kan ndash dele det på Forex Forum, relatert til spørsmålene om Forex service kvalitet. Du kan legge igjen en kommentar om megleren som forteller om fordeler eller ulemper med arbeidet hos Forex med det. De samlede handelsrapporter av meglere utgjør en vurdering. I denne vurderingen kan du se ledere og utenforstående i Forex-tjenester markedet. Gratis diskusjoner på Forex Forum mt5 Du er en handelsmann og vil slappe av Da Forex Forum for gratis diskusjoner er for deg. Det er ingen tvil om at samtalen på emner nær Forex-markedet er fortrinnsrett. Her finner du vitser om handelsmenn, karikatur av Forex meglere og fullverdig Forex off top. Bonuser for kommunikasjon på Forex Forum mt5 Dette forumet er laget av handelsmenn for handelsmenn og er ment for å oppnå profitt. Imidlertid gir hvert innlegg på Forex-forumet sin forfatter en forex-bonus. som kan brukes i Forex trading på kontoen åpnet med en av forumsponsorene. Denne lille gaven presenteres med sikte på å belønne profesjonelle handelsfolk for brukt tid på vårt forum. Vi setter pris på ditt valg av Forex forum mt5 som en plattform for kommunikasjon. Alle klokkeslett er GMT 2. Klokken er nå 11:27. Drevet av vBulletinreg Versjon 4.1.2 Copyright copy2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Utformet av Insta Media GroupTop 4 Ting Vellykkede Forex Traders Gjør Trading i finansmarkedene omgitt av en viss grad av mystik, fordi det ikke finnes noen enkelt formel for handel med suksess . Tenk på markedene som å være som havet og handelsmannen som surfer. Surfing krever talent, balanse, tålmodighet, riktig utstyr og å være oppmerksom på omgivelsene dine. Ville du gå inn i vann som hadde farlig rip tidevann eller var hai infested Forhåpentligvis ikke. Holdningen til handel i markedene er ikke annerledes enn holdningen som kreves for surfing. Ved å kombinere god analyse med effektiv implementering, vil suksessraten din bli dramatisk, og i likhet med mange ferdigheter vil god handel komme fra en kombinasjon av talent og hardt arbeid. Her er de fire benene til avføringen som du kan bygge inn i en strategi for å betjene deg godt i alle markeder. Før du begynner å handle, gjenkjenne verdien av riktig forberedelse. Det første trinnet er å justere dine personlige mål og temperament med instrumenter og markeder som du komfortabelt kan forholde deg til. For eksempel, hvis du vet noe om detaljhandel, så se på handel detaljhandel aksjer i stedet for olje futures. om hvilken du kanskje ikke vet noe. Begynn med å vurdere følgende tre komponenter. Tidsrammen indikerer hvilken type handel som passer for temperamentet ditt. Handler fra et fem-minutters diagram tyder på at du er mer komfortabel å være i posisjon uten eksponering for over natten risiko. På den annen side indikerer valg av ukentlige diagrammer en komfort med overnatterrisiko, og en vilje til å se noen dager går i motsetning til posisjonen din. I tillegg bestemmer du om du har tid og vilje til å sitte foran en skjerm hele dagen, eller hvis du foretrekker å gjøre din forskning stille over helgen, og deretter foreta en handelsbeslutning for den kommende uken basert på analysen din. Husk at muligheten til å gjøre betydelige penger på markedene krever tid. Kortsiktig scalping. per definisjon betyr liten fortjeneste eller tap. I dette tilfellet må du handle hyppigere. Når du velger en tidsramme, finn en konsekvent metodikk. For eksempel liker noen handelsfolk å kjøpe støtte og selge motstand. Andre foretrekker å kjøpe eller selge breakouts. Likevel liker andre å handle med indikatorer som MACD og crossovers. Når du har valgt et system eller en metode, test den for å se om den fungerer konsekvent og gir deg en kant. Hvis systemet ditt er pålitelig mer enn 50 av tiden, vil du ha en kant, selv om den er liten. Hvis du backtest systemet ditt og oppdager at du hadde handlet hver gang du fikk et signal, og fortjenesten din var mer enn tapene dine, er sjansene veldig gode at du har en vinnende strategi. Test noen strategier, og når du finner en som gir et konsekvent positivt resultat, hold deg til det og test det med en rekke instrumenter og ulike tidsrammer. Du vil finne at visse instrumenter handler mye mer ordnet enn andre. Uregelmessige handelsinstrumenter gjør det vanskelig å produsere et vinnende system. Derfor er det nødvendig å teste systemet på flere instrumenter for å fastslå at systemets personlighet samsvarer med instrumentet som handles. For eksempel, hvis du handlet USDJPY valutaparet i forexmarkedet, kan du oppleve at Fibonacci-støtte og motstandsnivåer er mer pålitelige i dette instrumentet enn i noen andre. Du bør også teste flere tidsrammer for å finne de som passer best for ditt handelssystem. Holdning i handel betyr at du utvikler tankene dine for å gjenspeile følgende fire attributter: Når du vet hva du kan forvente av systemet, har du tålmodigheten til å vente på at prisen skal nå nivåene som systemet indikerer for enten inngangspunktet eller exit. Hvis systemet angir en oppføring på et visst nivå, men markedet når aldri det, så fortsett til neste mulighet. Det vil alltid være en annen handel. Med andre ord, ikke jage bussen etter at den har forlatt terminalen vente på neste buss. Disciplin er evnen til å være tålmodig - å sitte på hendene til systemet utløser et handlingspunkt. Noen ganger vil prishandlingen ikke nå ditt forventede prispunkt. På dette tidspunktet må du ha disiplinen til å tro på systemet ditt og ikke for å gjette det. Disciplin er også muligheten til å trekke utløseren når systemet indikerer å gjøre det. Dette gjelder spesielt for stoppfall. Objektivitet eller følelsesmessig løsrivelse avhenger også av påliteligheten til systemet eller metoden. Hvis du har et system som gir inngangs - og utgangsnivåer som du vet har en høy pålitelighetsfaktor, trenger du ikke å bli følelsesmessig eller tillate deg å bli påvirket av opinionen fra pundits som ser på nivåene sine og ikke din. Systemet ditt skal være pålitelig nok slik at du kan være trygg på å handle på sine signaler. Selv om markedet i noen tilfeller kan gjøre et mye større skritt enn du forventer, betyr realistisk at du ikke kan forvente å investere 250 på din handelskonto og forvente å gjøre 1.000 hver handel. Selv om verken en kortsiktig eller lengre sikt tidsramme nødvendigvis er sikrere enn den andre, kan kortsiktig tidsramme innebære mindre risiko hvis næringsdrivende utøver disiplin i å plukke handler. Det er et spørsmål om risiko mot belønning. Ben nr. 3 - Diskriminering Ulike instrumenter handler forskjellig avhengig av hvem de store aktørene er og hvorfor de handler det aktuelle instrumentet. Hedgefond er motivert annerledes enn fond. Store banker som handler spotmarkedet i bestemte valutaer har vanligvis et annet mål enn valutahandlere som kjøper eller selger terminkontrakter. Hvis du kan bestemme hva som motiverer de store spillerne, kan du ofte piggyback dem og tjene tilsvarende. Velg noen valutaer, aksjer eller varer og kartlegg dem alle i en rekke tidsrammer. Deretter gjelder din metodikk for alle dem og ser hvilken tidsramme og hvilket instrument som er mest responsivt på systemet ditt. Slik oppdager du en personlighetskamp for systemet ditt. Gjenta øvelsen regelmessig for å tilpasse seg endrede markedsforhold. Ben nr. 4 - Ledelse (Implementering) Siden det ikke er noe som bare lønnsomme handler, vil ingen system utløse en 100 sikker ting. Selv et lønnsomt system, si med en 65 fortjeneste til tap ratio. har fortsatt 35 tapende handler. Derfor er lønnsomheten i ledelsen og gjennomføringen av handelen. Til slutt handler vellykket handel om risikostyring. Ta tap raskt og ofte, om nødvendig. Prøv å få handelen i riktig retning rett ut av porten. Hvis den rygger av, klipp ut og prøv igjen. Ofte er det på det andre eller tredje forsøket at handelen din vil bevege seg umiddelbart i riktig retning. Denne øvelsen krever tålmodighet og disiplin, men når du får retningen riktig, kan du spore stoppene dine og vanligvis være lønnsomme i beste fall, eller bryte selv i verste fall. Det er så mange nyanserte handelsmetoder som det er handelsfolk. Det er ingen riktig eller feil måte å handle på. Det er bare en profitthandel eller en tapskapende handel. Warren Buffet sier at det er to regler i handel: Regel 1: Aldri tape penger. Regel 2: Husk regel 1. Hold et notat på datamaskinen din som vil minne deg om å ta små tap ofte og raskt - ikke vent på de store tapene. En type kompensasjonsstruktur som hedgefondsledere vanligvis bruker i hvilken del av kompensasjonen som er resultatbasert. En beskyttelse mot tap av inntekt som ville oppstå hvis den forsikrede døde. Den navngitte støttemottakeren mottar. Et mål på forholdet mellom en endring i mengden som kreves av et bestemt godt og en endring i prisen. Pris. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. Jeg har en lønnsom handelsstrategi. Skulle jeg slutte jobben min Kommersiell Medlem Ble medlem Jul 2012 160 Innlegg Hei, jeg er senior ingeniør i et IT-selskap med lønn om USD60.000. Jeg har handlet Forexgoldoil på deltid etter arbeidstid i to år. Jeg utviklet en god strategi og brukte den (det er motstrid). I de siste 15 månedene fungerer det perfekt og gir konsistent fortjeneste. Systemet inkluderer når du skal gå inn i markedet, hvordan du angir stopptap, hvordan du angir stoppavkastning. Det midlertidige tapet kan settes til 15 med margin. Fortjeneste er oppført månedlig som følger. kun deltidshandel (manuell handel etter arbeidstid). Forex konto: startfond Vs resultat (USD) 2011-05 1263 97 eller 7,68 fond topp 2170 2011-06 3530 298 eller 8.44 2011-07 3828 257 eller 6.71 fond topp 1000 2012-08 5087 848 eller 16.67 2011-09 5936 167 eller 2.81 2011-10 6106 169 eller 2.76 2011-11 6275 454 eller 7.23 2011-12 6729 334 eller 4.96 2012-01 7066 98 eller 1.38 fondet topp 34000 2012-02 41170 6456 eller 15.68 2012-03 47626 925 eller 1,94 fond topp opp 10490 2012-04 59041 1309 eller 2.21 (2943 innskuddsbonus) 2012-05 63295 4261 eller 6.73 2012-06 67556 2129 eller 3.15 2012-07 69685 1583 eller 2.27 ved 07-juli 15 måneder akkumulerende gevinst: USD 19385 2943 (innskudd bonus), Totalt fond investert i perioden 46261 15 måneders akkumulerende overskuddsgrad hvis fondet fikseres: 137,9 (produkt av hver måneds profittforhold) Oanda konto: startfond Vs resultat (USD) 2011-05 6927 209 eller 3,01 2011-06 7147 211 eller 6.05 2011-07 7358 260 eller 3.53 2011-08 7620 -128 eller -1.68 2011-09 7492 572 eller 7.63 2011-10 8065 207 eller 2.56 2011-11 8273 491 eller 5.93 2011-12 8765 320 eller 3.65 Fonduttak og tr ansfer til Forex konto. Fond innskudd 14000 SGD 2012-01 14000 649 eller 4.63 2012-02 14649 -567 eller -3.87 2012-03 14071 231 eller 1.64 2012-04 14303 126 eller 0.88 2012-05 14431 668 eller 4.63 2012-06 15100 202 eller 1.33 2012- 07 15302 84 eller 0.55 Jeg ønsker å jobbe for et firma, men de bare mistro meg for min korte trading erfaring og ikke-økonomisk bakgrunn. Jeg kan heve hovedstaden til 3 ganger, slik at jeg kan tjene min lønn nå. Imidlertid har jeg en familie til å støtte. Det er veldig vanskelig å avgjøre om handel full tid. Ethvert forslag er verdsatt. Takk så mye. Ble medlem Mar 2006 Status: Medlem 692 Innlegg Hei, jeg er senior ingeniør i et IT-selskap med lønn om USD60.000. Jeg har handlet Forexgoldoil på deltid etter arbeidstid i to år. Jeg utviklet en god strategi og brukte den (det er motstrid). I de siste 15 månedene fungerer det perfekt og gir konsistent fortjeneste. Systemet inkluderer når du skal gå inn i markedet, hvordan du angir stopptap, hvordan du angir stoppavkastning. Det midlertidige tapet kan settes til 15 med margin. Fortjeneste er oppført månedlig som følger. kun deltidshandel (manuell handel etter arbeidstid). Jeg kjemper også med ideen om å gå på heltid, men handel kan være en veldig ensom karriere. Jeg tok 4 uker av jobb og kunne ikke vente å komme tilbake til jobb. Trenger du å spørre deg selv om du liker jobben din og kan du gjøre uten å samhandle med andre utenfor familien din. Jeg forblir som deltidspraktiker og kan fortsatt tjene en full lønn fra det, så mitt råd er å ta en måned uten arbeid (hvis du kan) og se hvordan du føler på slutten av det, bare min mening kan noen andre kjærlighet handler heltid hjemmefra eller hvor som helst kanskje de vil legge inn ideer for å komme over kjedsomheten. Hei, jeg er senior ingeniør i et IT-selskap med lønn på USD60.000. Jeg har handlet Forexgoldoil på deltid etter arbeidstid i to år. Jeg utviklet en god strategi og brukte den (det er motstrid). I de siste 15 månedene fungerer det perfekt og gir konsistent fortjeneste. Systemet inkluderer når du skal gå inn i markedet, hvordan du angir stopptap, hvordan du angir stoppavkastning. Det midlertidige tapet kan settes til 15 med margin. Fortjeneste er oppført månedlig som følger. kun deltidshandel (manuell handel etter arbeidstid). Hvis du må stille et slikt spørsmål, så er det ikke tid for deg å bytte til fulltidshandel. Bare hvis du kan quoteasilyquot få din nåværende årlige inntekt ved handel er du klar for full tid handel. Ellers forbli med jobben din. Dude, uansett gjør du 100 per år. Gi deg selv et par år til 1) bevis for deg selv at strategien fungerer bra 2) Bygg opp egenkapitalen til et punkt som tjener nok penger til å støtte familien din, er lett. Hei, jeg er senior ingeniør i et IT-selskap med lønn på USD60.000. Jeg har handlet Forexgoldoil på deltid etter arbeidstid i to år. Jeg utviklet en god strategi og brukte den (det er motstrid). I de siste 15 månedene fungerer det perfekt og gir konsistent fortjeneste. Systemet inkluderer når du skal gå inn i markedet, hvordan du angir stopptap, hvordan du angir stoppavkastning. Det midlertidige tapet kan settes til 15 med margin. Fortjeneste er oppført månedlig som følger. kun deltidshandel (manuell handel etter arbeidstid). Dens meget gode resultat å se din vinnprosent der. Hvis du tror at systemet ditt kan gå lenge, kan du vurdere å trekke seg fra arbeidet ditt, men jeg tror du bør prøve systemet i 2-3 år for å sikre at systemet fortsatt fungerer. Det er bare min mening. Uansett, hvis du ikke bryr deg om, kan du dele systemet du bruker takk, jeg ønsker å jobbe for et firma, men de bare mistro meg for min korte handelsopplevelse og ikke-økonomisk bakgrunn. Jeg kan heve hovedstaden til 3 ganger, slik at jeg kan tjene min lønn nå. Imidlertid har jeg en familie til å støtte. Det er veldig vanskelig å avgjøre om handel full tid. Ethvert forslag er verdsatt. Takk så mye. Du kan prøve å ta et år av (sabbatisk). Mange selskaper tilbyr dette nå en dag. Ha et sikkerhetsnett av midler og ta en avgjørelse når sabbaten din er over. Hvis bedriften ikke tilbyr dette, vent litt lenger, og hvis du fortsatt er lønnsom etter et år eller mer utover dette punktet, og du er fortsatt trygg nok med strategien din, så gå for det. Hvis det ikke fungerer, vil CV-en sikkert få deg en annen jobb med en lignende lønn raskt. Dette er en stor beslutning, og en helt ny psykologisk dynamikk må tømmes. Den delen er ikke så lett. Skremt penger mister penger. Fuck Forex Factory. Wake up folk. Kommersiell Medlem Ble Medlem Jul 2012 160 Innlegg Min strategi er veldig enkel. Det er en sikker-vinn-strategi. Men det krever langvarig observasjon på ulike markedsforhold, og god styring av penger. Jeg tror at hvis det virker for alltid, er det veldig enkelt å tjene over 30 årlig. Egentlig er jeg ganske lurer på hvorfor så mange hedgefond kan ikke tjene over 20 årlig. Jeg tror ikke at man enkelt kan kopiere andre strategier enkelt. Jeg vet at det er mange gode handelsmenn som tjener mer, men jeg vil bare ikke miste. Jeg tjener bare 10-20 pips hver gang. Jeg handler også med råolje. den har annen funksjon, men følger fortsatt strategien og svært lønnsom. Jeg har bare 14 dager årlig ferie. Jeg handler bare når markedet er hakkete. noen ganger er det ingen handel opportutiny på en uke. Sammenlignet med handel med finansmarkedet kjeder jeg meg på ingeniørarbeid. Forhåpentligvis kan jeg starte full tid handel i begynnelsen av Y2013. Dens meget gode resultat å se din vinnprosent der. Hvis du tror at systemet ditt kan gå lenge, kan du vurdere å trekke seg fra arbeidet ditt, men jeg tror du bør prøve systemet i 2-3 år for å sikre at systemet fortsatt fungerer. Det er bare min mening. Uansett, hvis du ikke tankene, kan du dele systemet du bruker, takk Dette høres skummelt ut. kanskje du bør inkludere in-trade drawdowns og verste drawdowns i resultatstatistikken din. Så, du har omtrent et år på Forex og Oanda. gjennomsnittlig litt bedre enn 2 per måned. Helt ærlig, hva var din verste inntektsbeløp på hver konto, tid i handel til gjenoppretting, og verste etterfølgende antall tapende handler. Du kan ende opp som denne personen, ble handelsleder ved Currensee etter 8 måneders misunnelsesverdig ytelse, hadde 100.000 under ledelse og kort tid etter satt opp en -41. Jeg bruker to kontoer, en er Oanda for aggressiv og rettsstrategi. Den andre er Forex. Vanligvis handel samme valutapar. Det er en maks midlertidig 25 tegne ned i februar, 2012 da jeg handlet EJ, jobbet jeg over helgen. Endelig vender det seg tilbake og tjener 15 1 time senere like før jeg gikk på jobb på mandag. Det er en leksjon for meg. Selv om jeg vet at strategien min kan fungere selv med denne vanskelige tiden, vil jeg begrense mitt midlertidige tap til maksimalt 15. Deretter vinne jeg hver handelsrunde og tillater aldri over 10 midlertidige nedslag i løpet av de siste 5 månedene. Jeg møtte bare to ganger, jeg må jobbe over natten i fortiden. Jeg tror jeg har handlet over 1000 runder som vinner over 75.

Comments